nostalgie.

chiar cand credeam ca esti vesnic.




"Multa lume e acum la mare sau la munte. Strazile sint aproape goale, la dispozitia ciinilor vagabonzi. Ma simt ca intr-o barca, singur, pe un lac necunoscut, dus de curenti din ce in ce mai departe de mal. Chiar daca as striga “ajutor” nu m-ar auzi nimeni. Asa ca prefer sa tac si sa cred ca alunec printr-un vis. Spre ce? Habar n-am. Important e sa nu ma misc pentru a evita durerile la piciorul drept."



"Duc, cand sunt treaz, un mic infern. Amintirea anilor in care nu-mi pasa ca timpul trecea. Dar, probabil, a spune intreg adevarul despre tine e cu neputinta."


"Nicăieri nu ne vom simţi mai acut vârsta decât acolo unde am copilărit"


"Important nu e să-l găseşti pe Dumnezeu, chiar crezînd în el, ci să-l cauţi. În clipa în care îţi spui că l-ai găsit, de fapt l-ai pierdut pentru totdeauna. Nu există un mod mai sigur de a-l omorî, decît de a-i da un chip şi de a spune: iată-l în faţa mea"



"Ceilalţi lupi m-ar sfâşia dacă ar şti că urletul meu e în realitate un plâns.
"

.Octavian Paler

Un comentariu: