amintiri?

Ba iti mai aduci aminte?De plimbarile de ore in sir pana nu ne mai tineau picioarele,de zilele cand vorbeam la telefon cate 7 ore?Iti aduci aminte cand iti spuneam povesti?Dar de noaptea aia pe plaja?Dar de dimineata de apoi?Iti aduci aminte cate planuri aveam,si cate din ele ne-au reusit?Iti aduci aminte cand mergeam noaptea pe strazi dupa tigari?cand ne-a stropit masina,cand am ras de atatea ori pana la lacrimi,cand inghetam prin statiile de autobuz si ne tineam in brate sa ne incalzim,de iarna?Stiu ca n-ai putea sa uiti nici de sticla aia de alexandrion bauta in 10 minute la liceu sau de cate ori mi-am pierdut telefonul.De covrigii de la victoriei?De shaorma?De drumul spre mare?De noptile nedormite?Iti amintesti cand imi spuneai ca totul o sa fie bine?Despre cum am uitat de noi?Despre cum am crescut?Si totusi daca iti aduci aminte,unde esti acum cand am cea mai mare nevoie de tine?Avem atatea planri de terminat.Avem atatea amintiri.Si parca n-am avea nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu